“محمود حميده ” يخبر متابعيه عن حبه ل سيوة

عدد الزوار : 1

كتبت :كريمان عبد الفتاح

كان الفنان محمود حميدة معتاد بشكل كبير على نشاطه عبر حساباته على السوشيال ميديا من خلال الرد على متابعيه أو نشر صور من أعماله القديمة، والذى حصل مؤخراً هو عندما رد على أحد متابعيه ممن وجهوا له سؤالا شخصيا حول علاقته بزوجته حين قال فيه: “أستاذ محمود، ممكن أسأل حضرتك سؤال، لما اتجوزت الست صافية لقيت الونس اللى كنت بتدور عليه ولا نكدت عليك؟”.

ورد عليه محمود حميدة بالضحك في البداية وكتابة: “حتى لو نكدت عليا اللى بتحبه بيبقى نكده ونس يا محمد”.

ومن جهة أخرى رد الفنان محمود حميدة على أسئلة متابعية حول سر حبه إلى سيوة وأهلها،و قال عبر حسابه الشخصي على فيسبوك: “فية شوية أسئلة بتتكرر هنا من السيد الجمهور، وحبيت أرد كل يوم كدة على سؤال لحد ما أعملكو قريباً لايف”.

وأوضح الفنان محمود حميدة “أن سيوة منطقه نائيه ومنعزلة وخدماتها ضعيفة في محافظة مرسى مطروح، ويهتم كثيرا بها وبأهلها، مشيرا إلى أنه يعرف الكثير من سكانها قائلا: “اعرف ناس كتير فيها وعلي رأي المثل ما خفي كان اعظم وأتمني إني أعرف كل الناس اللي في سيوه، كلهم ناس طيبين وأهل كرم وبرتاح عندهم.. بالإضافة إني شخص بميل الي الصحراء.. مش عارف إيه السبب! بقول علي نفسي شخص صحراوي يعني”

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock